Gusto ko na umuli!


Pag nagpapatung-patung an trabaho, amo ini an panahon na gustuhunon ko mag-uli kaupod an asawa ko nan na batit ko.

Gusto ko magpa-Tolonggapo Beach, magpahayahay maski pirang minuto man lang. Maski dili na magkarigus, maski maglakat-lakat lang sa baybay. Magayunon maglakat hali sa saro na durho nan hanggang didto sa Fisherman’s Hut resort. Pero an bati-bati ko, natabunan na kuno sin tubig an mga baybay. Nakikita pa kaya an tolong bato?

Sorsogon City Pier c2004

Sorsogon City Pier c2004

Kun naharayuan san dagat, puwede man na magburubaklay pa pier. Mahilig pan-o ako maglakat-lakat, an old habit back in my younger days. By doing so, I get the feel of the ordinary activities of the residents.

Tapos mahapit ako sa Pam’s para makimeryenda. Number 1 an Lomi ninda, grabe an bangut!

This is the western side of Cawayan river relative to the Cawayan Bridge.

Just by staring at the river and the mountains, it will already have a soothing effect. Cawayan River at Brgy. Guinlajon.

An magayunon sa Sorsogon kay tricycle lang, yadto ka na sa kakadtuhan mo nan dili mausukun (unless you are Rizal or Magsaysay Street during rush hour). Madaliun magbisita sa mga tiyaun/tiyoun, mga pinsan nan mga pag-iriba.

O maski dili na ngani maghali sa balay, magkita ka na lang san mga bayung sa kabas-an o an mga puno sa bulod. Amo lang ina, sulit na an pag-uli ko….. nan internet palan, kaipuhan ko.

Kakapung-aw an Sorsogon natun!!!

This entry was posted in Hobbies, Writing and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Gusto ko na umuli!

  1. anna says:

    magayunon talaga maglakat-lakat sa sorsogon. pwede mo man lakaton an diversion road (hale sa bibincahan junction) pa city hall

Leave a Reply

